Nos que que fer!
Bueno.. l' any passat a les efstes d' un poble vaig coneixer a un nen que ja li habia fixat l' ull, pero aquell dia amb va demanar sortir. Vam durar 6 mesos pero jo vaig tallar amb ell per coses que amb deia altres persones, ara estic intentan oblidarme d' ell amb aters persones, sentu amor caop un altre nen pero no aconsegeixo ovlidarme del meu ex que puc efr?
InterPersonal

Bon dia Carla,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per escriure'ns.
Oblidar-nos d'algú que ha estat important per nosaltres no sempre és fàcil. Dius que estàs intentant oblidar-te d'ell amb altres persones, però de fet, l'expressió "un clavo saca otro clavo" no acaba de funcionar del tot i sovint ens acaba fent sentir pitjor. Si et ve de gust conèixer aquest noi, endavant! Però no ho facis per oblidar-te del primer.... perquè no funcionarà.
I si realment vols oblidar-te d'aquest noi, el més important és que et centris en tu. Pots intentar no mirar-li les xarxes socials, distanciar-te d'ell tot el que puguis. Fes coses que t'agradin, passa estones amb les teves amigues, coneix gent nova i riu molt! Centra't en tu i fes el que et vingui de gust.
Molts ànims!
www.consultajove.cat