No sento res..
Hola! Bé, la setmana passada ho vaig fer amb el meu novio per primer cop. Abans d'això haviem fet pettig, i jo ja estava segura de fer-ho, els dos teniem moltes ganes. Va sortir tot molt natural,estava relaxada, però el que passa es que al fer-ho no vaig sentir res de res. És a dir, notava com entrava i sortia però era com si m'estigues ficant i treient un tampó, no vaig trobar-ho plaent però tampoc em va fer mal.Ell es va còrrer i tot, però jo només em vaig sentir com una fixa més... Vol dir que només es troba plaer al clítoris? Jo tenia entés que no... Em podrieu dir que he fet malament o el que passa? Gràcies!!
IESP

Hola Ann22!
Sóc l'Helena Galé, psicòloga de l'IESP. Gràcies per consultar-nos!
Al consultori ho diem moltes vegades: la vagina no té gaire sensibilitat, està més pensada per parir que no pas per sentir plaer! Per això la penetració vaginal per sí sola no té cap gràcia... Es tracta d'un mite molt extès, ja que culturalment se li dóna molt importància a la vagina.
És millor si s'aprofita també per estimular tota la zona externa de la vulva, sobretot el clítoris. Aquest és l'òrgan més erògen de les noies, i tocar-lo pot fer que se senti molt plaer!
Per què no ho proveu la propera vegada?
Espero haver-te ajudat una mica! :)
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat