es pot aprimar de pits?
hola,
fa casi un any vaig baixar bastant de pes, uns 6kg en 14 setmanes mes o menys
la qüestió és que ara tinc la talla 70-75 i la d'abans no la se pero era bastant mes
aixo potser ja no entri en alimentacio pero des d'aleshores no em ve la regla.
pot ser que hagi aprimat de pit per aprimarme en general? puc recuperar la meva talla sense haver d'engreixar fins a arribar al meu antic pes?
moltes gracies!
Sara Bujalance

Hola lalala! Efectivament, quan una dona baixa de pes, el pit acostuma a marxar ràpidament. Per tant, la única manera de recuperar el pit perdut és recuperar també el pes perdut. A més, el fet de que la regla t'hagi marxat pot tenir a veure també amb la pèrdua de pes, i si és així, pot estar indicant que la teva salut s'ha vist perjudicada per la pèrdua de pes. Així que el millor que pots fer és anar al metge i explicar-li que no et ve la regla i que vas baixar de pes fa un temps. El metge mirarà que la teva salut estigui bé i et donarà consells per tenir una bona salut junt amb un pes correcte. Molts petons!!