tinc anorexia :(
Hola, ja se que he fet moltes consultes, pero esque estic molt preocupada. T'enrecordes que fa poc et vaig dir que vaig recaure? I em vas dir que segurament havia recaigut? Pues nose si segueixo aixi, al llevarme ia mentre un nus al coll que em dura tot al dia, menjo normal pero ha vegades em salto un apat ho menjo a poc a poc. No em se controlar a l'hora de menjar... intento cada dia ballar una hora i cremo 200 calorias. Com que perdo em sento molt millor. Es normal si tenin anoreixa estiguis molt activa una estona i llavors t'agafa cansansi?? Ha vegades em marejo pero no molt ajuda siusplau!!
Al final trucare un dia aquell numero se barcelona per aixi ajudarme
Sara Bujalance

Hola Anoieta! Fes totes les consultes que necessitis, estem per això! Pel que dius sí sembla que estàs patint un trastorn alimentari, per això és MOLT important que demanis ajuda a casa. Com abans rebis ajuda molt millor. Sé que no és fàcil parla d'això, però ho has de fer perquè és la única manera d'aconseguir trobar-te bé i recuperar la teva vida. Et mereixes ser feliç, donat permís per ser-ho demanant ajuda!. Pensa que els pares volen ajudar-te en tots els problemes que tinguis, de la mateixa manera que a tu t'agradaria ajudar-los a ells si en tinguessin! Truca'ns a Fundació Imatge i Autoestima si necessites parlar: 93 454 91 09. Molts ànims i molts petons!!