el meu cos es horrible
Hola,
Primer de tot m'agradaria que publiquesiu la meva pregunta per altres adolecents.
Tinc 13 anys soc una noia i estic prima odio (les meves cuixes son😰😰😰😰 horriblement primes.tinc l'autoestima per els terres em podrieu dir consells per augmentar de pes i pujar la meva autoestima
Sara Bujalance

Hola! La millor manera d'assegurar-te un bon pes és menjar equilibrat (com marca la piràmide alimentària) i fer esport de manera habitual, ja que l'esport t'ajudarà a veure't en forma. Tot i així és molt important que recordis que el pes i el cos depenen també d'un factor genètic, que no podem canviar, i que per això és tan important que ens acceptem tal i com som per sentir-nos bé amb nosaltres mateixos. A més, tu encara ets joveneta i tens molts anys per davant per créixer, dóna-li temps al teu cos per desenvolupar-se i ja veuràs com, a mida que va passant el temps, el teu cos, tot i potser no engreixar gaire, va prenent més forma. I, molt important, la clau per tenir una bona autoestima és acceptar-nos tal i com som. MOlts petons!!