Ajudaaam sisplaaau es super urgeeent
Buenu aveure pf he tingut relacions amb la meva parellA, sense peservatiu, jase que ho hem de fer amb pero va ser molt de cop i no el vam conprar, buenu que el dia 25 em tindria de haver vingut la regla i no ma vingut i ja estem a 30 i estic molt espentada per si estic embarasada, tot i aixo la meva parella va treure el seu penis avans de q surtis el semen. Era per si em podrieu dir si hi ha alguna prova de embaras casera o aixis perque em fa moltisima vergonya anar a comprar una o anar el ginecoleeg i era per si em podries dir alguna coseta per sabero desde casa sisplau moltes gracieS...
IESP

Hola!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga de l'IESP. Moltes gràcies per escriure'ns!
Fa dies que ens vas fer la consulta i esperem que a dia d'avui ja t'hagi vingut la regla, si no és així i estàs embarassada, ara et toca prendre decisions importants.
No existeix cap prova casolana que et digui si estàs embarassada. La manera de saber-ho és comprant un test d'embaràs (el trobaràs en farmàcies o supermercats), o bé anant al metge.
És important que per properes vegades no us oblideu de fer servir preservatiu, recorda que no ha de ser una opció, sinó una condició per mantenir relacions sexuals, us estalviareu molts mals de cap. Ja no només per l'embaràs sinó també pel risc de contraure alguna infecció de transmissió sexual.
Una abraçada!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat