com?
Hola magradaria seguir amb anonim...
Soc noia i nose com masturbarme... E probat amb els dits pro no sento res... Bueno abegades sento alguna cosa pro no aribo a setir plaer...Quines teciques mes hi ha o pot ser que hi hagi algo k pugui fer malament quan em poso els dits?
Gracies i perdo per les faltes🙈
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Ho hem explicat moltes vegades al consultori: el plaer de les noies es troba a la zona externa de la vulva, no dins de la vagina. És per això que introduir els dits dinsd ela vagina no és una pràctica que hagi de donar molt plaer... (per exemple, quan les noies utilitzem un tampó ens els dies de regla, aquest no es nota gens!)
Et recomano que toquis per la part de fora, sobretot el clítoris: aquest es troba on s'uneixen els llavis i està cobert per un caputxó. Explora i experimenta, ja que amb el temps acabaràs aprenent què t'agrada i com :)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat