Necessito ajuda!
Hola,
Des de fa com 1 any cada cop que vaig a la piscina el meu penis s'erecta. Ho faig inconcientment i no sé si és un problema o té alguna solució.
El mateix hem passa a classe, molts cops hem sento a la cadira i durant la classe m'erecto, i sempre haig de vigilar quan m'aixeco. Sé que és una cosa que surt de lo normal, però necessito ajuda lo més ràpid possible.
IESP

Hola Max!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Mira, el cert és que això que expliques és molt més habitual del que creus!
Durant la pubertat, els nois experimenteu un canvi en les hormones, com ja saps, i la més afectada és la Testosterona, responsable del desig sexual. Un dels canvis que més es nota, és aquesta facilitat per tenir ereccions, com tu expliques. Aquesta erecció no sempre té a veure amb estar excitat sexualment, ja que pot donar-se en qualsevol moment, oi? Només llevar-se, a classe, etc.
Se que és incòmode, però et demanaria que no et preocupessis, ja que es tracta d'una cosa ben natural. Recorda que igual que puja... baixa, només cal esperar! Per molt que hi pensem, l'erecció és una cosa involuntària i no es pot controlar.
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat