no se que fer!!!
Hola adolescents,
tinc un petit problema, aver m'agrada molt un noi desde fa tres anys i ens parlem. Sempre he estat super colada d'ell ja per la seua manerda de ser.
L'hi vull dir de quedar una tarde els dos a soles pero esque no se com traure el tema ni res per l'estil, tinc molta por a que ell em digui que no. No puc parar de pensar en ell a totes hores, fa tant de temps que li intento dir que vull quedar amb ell perfavor ajuda.
Molt petons.
IESP

Hola leenaaa!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
És normal que et costi dir-li per quedar, però al final hauràs de valorar: què pesa més, la por a que et digui que no o l'angoixa de no saber si sent el mateix?
Quan algú ens agrada, volem que senti el mateix que nosaltres, però tampoc podem estar tota la vida esperant... Segur que acabes trobant el moment de proposar-li fer alguna activitat junts: anar a una festa, que t'acompanyi a comprar alguna cosa que et falta, anar al cine...
Si diu que no, al menys ja sabràs el que sents, i podràs prendre una nova decisió :)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat