jo i ell
Fa 6 mesos que em parlo amb un noi i per fi hem quedat en concret 13 cites.Tenim 16 anys i jo 15 i tothom creu que es molt aviat pel temps i edat pero es exagerat fer l'amor ara?o més endavant per ex a l'estiu?
InterPersonal

Hola Berta,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Nosaltres no et podem dir quin és el moment adequat per tenir relacions sexuals, ja que cada persona té el seu propi ritme.
Sí que insistim molt en el fet que tu et sentis preparada. Tots tenim el nostre propi radar que ens avisa quan estem preparats i ens sentim a gust amb allò que fem. Si sents que necessites una mica de temps, demana'l i te l'han de respectar. És important que et sentis còmode i tinguis confiança amb aquesta persona, ja que serà més fàcil comunicar com esteu l'un en l'altre.
Escolta el teu cos i pren-te el temps que necessitis, d'acord? ;)
Ah! i sobretot no us descuideu la protecció!
Una abraçada!
www.consultajove.cat