que faig?
Hola, sóc millor amiga d'una noia desde fa molt temps, ultimament queda molt amb una altra que em tracta malament i ella no diu res li dic moltes vegades que la portara per mal cami pero ella segueix sense fer-me cas i la veritat es que per els seus actes ja no se ni si vui ser la seva millor amiga perque crec q no em mereixo com em tracta, despres i a una altra amiga aqe va star enfadada amb mi perq li havien dit q linsuktava i ja esta tot arreglat, ens portem igual de be que avans i ens assemblem moltissim i no se si lluitar per la meva "millor amiga" o per la altra amiga que faig? esque intento seguir amb lla meva millor ammiga pero cada dia em fa enfadar amb els seus comportaments
pd: gracies per el consultori ajudeu a molta gent <3
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Les relacions d'amistat, com qualsevol relació humana, canvia i varia al llarg del temps a mesura que canviem nosaltres. Les relacions amb altres persones ens han d'aportar benestar, fer-nos sentir bé i a gust amb nosaltres mateixos, i sobretot estimats i respectats. És evident que hi haurà moments en què un dels dos necessitarà més ajuda que l'altra, però no pot suposar un desgast.
Entenc que la teva situació és complicada, però has de pensar en tu. Rumia què t'aporta cada relació d'amistat. Tampoc has de tallar en sec amb cada una d'elles, però sí anar veient amb quina et sents més còmode i més compresa (almenys en aquest moment de la vida), això t'ajudarà a decidir què fer ;)
Una abraçada bonica!
www.consultajove.cat