L'oblido o no?
Hola, primer de tot vui que aixo sigui totalment anonim, siusplau.
porto 3 añs amb un amic meu, sempre hem sigut molt amics, pero ell sempre ha sentit algo per mi. va sortir amb una noia pero li van deixar perque m'estimava ami, no aella. la cosa es que fa tres mesos em va començar a dir coses precioses, i em va acabar agrdant. vam estar un mes i mitg de lio, pero un dia em va demanar per sortir i li vaig dir que no, perque no estava preparada per una relacio. llavors vam estar sense parlar bastant temps. i vam deixar de estar de lio, es clar. pero ens mandavem indirectes per snapchat o ask, el deia sem`pre que hi habia una noia que li alegrava els dies, i era jo, tambe posaba que trobaba a faltar parlar amb mi i coses aixi. desde ja fa una setmana ha começat a posar per ask j¡que ja no li agradaria tornar a estar amb mi, que ara hi hz una altre noia qu ¡e li alegra més que jo.. i jo segueixo molt pillada per ell. m'encantaria tornar a estar amb ell i parlar, pero ell no. i fa mes d'un mes que no ens parlem per whatsapp, nomes al cole que ve a saludarme i em dona dos petons i ja esta. no se que fer!! espero que em pogueu ajudar! petons!!
InterPersonal

Hola bonica,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Entenc que estiguis confosa i que tinguis ganes de recuperar-lo, però per la història que m'expliques, em sorgeix una pregunta: Què t'agrada d'ell? Hi tindries una relació?
A vegades només ens agrada el fet de sentir-nos estimades, ja que ens fa sentir bé amb nosaltres mateixes. I per tant, quan veiem que la persona que ens estimava es fixa en una altra... ens sentim malament. Hauràs de valorar exactament quins són els teus sentiments, per evitar que cap dels dos en surti més ferit.
Però de totes maneres... ara ell ha decidit estar amb una altra noia, així que li hauràs de respectar, per molt dolorós que sigui. Procura distanciar-te una mica i no saber massa d'ell. Així et serà més fàcil oblidar-lo.
Una abraçada!
www.consultajove.cat