Solució per reduir la panxa!
Hola!
Fa un temps vaig fer una altra consulta, semblant, pero els factors hanv ariat i m'han sorgit mes dubtes.
Tinc 12 anys, medeixo gairebé 1'70 i peso 54 kg.
M'agrada com sóc, m'agrada el meu cos sencer, excepte la meva panxa. ODIO la meva panxa. Sóc relativament prima, només tinc les cuixes grassonetes i prou, pero hi estic conforme. Tot i així, no acabo de suportar la meva panxa.
Es un factor que ho odio.
Ara s'apropa l'estiu, i vaig amb samarretes curtes i bikinis, i no aguanto això de tenir panxa!
-Alguna solució per poder aprimar-me? No faig esport, pero tot i aixi no paro de moure'm amunt i avall per tot arreu... Vull que desaparegui la meva panxa, no puc més!
Gràcies!
Sara Bujalance

Hola! No hi ha cap manera d'aprimar o engreixar una part concreta del cos, el que sí podem fer és mirar de mantenir un bon pes en general, inclosa la panxa, menjant equilibrat i fent esport. Fer esport, de fet, és una molt bona manera de treballar el cos. Si vols treballar panxa en concret, fes abdominals i exercicis amb un hula-hop. De totes maneres, el millor que pots fer és tenir paciència, encara ets joveneta i el teu cos s'està desenvolupant, de manera que pot ser que encara tinguis la típica panxeta de nen/a petit/a. Ja veuràs com a mida que el teu cos vagi madurant, la cintura es farà més petita. Molts petons!!