La Regla
Hola!!
Tinc la regla des de fa 6 anys i sempre la he tingut molt regular. Fa un any i mig que tinc relacions sexuals amb el meu nòvio i prenem sempre precaucions. El mes passat la regla se'm va retrassar 17 dies, em vaig preocupar molt al principi. Però aquest mes no m'ha baixa encara i porto 14 dies de retràs, és normal? Estic molt preocupada, gràcies!!
Sara Bujalance

Hola cm29! El primer que has de fer és assegurar-te de que el retràs no es deu a un embaràs. Fent-te un test d'embaràs comprat a la farmàcia sortiràs de dubtes. Però tot i així, els retards de la regla es poden donar per molts motius, el que has de fer és demanar hora al ginecòleg i explicar-li, ell/a comprovarà si està tot bé i et donarà una solució. És important que vagis al metge tant si és un embaràs com si no. El que també et recomano és que facis la consulta a l'apartat de sexualitat, ells són els experts i t'aconsellaran millor. Molts petons!!