Amiga deprimida
Hola bona tarda, aviam la meva millor amiga te depressió, no és gens feliç i ha arribat a l'extrem de tallar-se, són molts problemes acumulats i per molt que li insisteixi no vol anar al psicoleg, ni a la psicologa de l'escola. Els seus pares no e saben res, la única que ho sap tot sóc jo. El seu germanastre i jo volem regalar-li algo per animar-la, però no li agraden els regals i l'única cosa que li feia il·lusió tenir era una sudadera del seu grup de rap preferit la qual li va comprar l'altre dia sa mare. No sabem que fer per animar-la. He pensat de fer-li una carta però ja li he dit tot el que li podia dir i nose com puc ajudar-la.
Necesito ajuda per saber com ajudar-la siusplau.
InterPersonal

Hola Mmm...!
El que ens expliques és molt greu, per tant el millor que pots fer per ajudar-la és parlar amb algun adult de confiança perquè t'ajudi a ajudar-la. Explica-li a la teva mare o al teu pare, al teu tutor/a, o si coneixes a la seva mare, parla amb ella. Encara que ella en un primer moment s'enfadi perquè ho hàgiu explicat, t'assegurem que és la millor ajuda que li pots oferir.
Quan algú està passant per uns moments tan difícils com els que ens expliques, a vegades no saben o no volen demanar ajuda, per això esteu vosaltres els amics per donar-li un cop de mà.
És fantàstic que hi hagi amigues com tu que es preocupen i estan al costat quan una amiga ho està passant tan malament!
Una abraçada i molts ànims!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat