OMG
Hola, tinc un problema, m'agrada un nen de la meva classe (tinc 13 anys)i crec que també li agrado i ahir em va convidar a casa seva per fer un treball d'anglès, jo vaig fer veure que no en tenia ni idea d'anglès pk així em quedaria més temps a casa seva, em va ensenyar la seva casa i quan vaig entrar a la seva habitació hi havia un paquet de condons, pro clar nomès tenim 13 anys!!! Total que em vaig sorpendre peró ho vaig deixr correr. Quan ja havíem acabat el treball, em va convidar a berenar i quan va tornar vam estar xerrant i ens ho vam passar molt bè, fins que ell e va preguntar si l'estimava (OMG) i jo quan li vaig dir que si, ens vam començar a liar, peró la cosa no parava i em va portar a la seva habitació, i em va preguntar si ho volia fer, peró jo li vaig dir que erem petits i que no ho sabía. Em va dir que m'ho penses i que li respongués al cap d'una setmana. Pro l'endemà estavem a classe i va tocar el timbre, quan tothom va marxar ell va venir i em va tocar la teta, i ens vam liar a la classe quan tothom estava al pai.
Què hauria de fer?
Sóc molt petita per fer-ho?
IESP

Hola Querma!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
Tu mateixa et respons... Si dubtes de si ets petita, és perquè encara no deu ser el moment, no trobes?
Que t'hagi proposat tenir relacions, no vol dir que hagis de dir que sí. Potser ell ja porta temps preparat, pensant-hi... Però a tu t'ha vingut tot de nou, i no cal que corris només perquè ell t'ha demanat això.
Evidentment, és una decisió que has de prendre tu: facis el que facis, ha de ser perquè t'hi trobes preparada i amb ganes. Si ho fas pel compromís o perquè no saps dir que no, deixa-ho córrer! En temes de sexualitat, hem de respectar-nos molt nosaltres mateixos :)
Ja vindran més ocasions en un futur, d'això no hi ha dubte!
Una abraçada i espero haver-te ajudat!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat