Amor
Hola!
Vaig a primer d'eso i m'agrada un noi de la meva classe i crec que jo tambe li agrado pero ara tinc un problema ara tenim el credit de sintesi i no em parla ni jo a ell ara no se si ancara li agrado abans em parlava pel wpp i ara no.Com puc saber que li agrado i un dia d'aquesta setmana una amiga meva va buscar pel youtube uns amics que es donaven un (morreo) i em va dir: vols que ho fesim? i jo em els nervis li vaig dir que no
LI AGRADO????? Q FAIGGG???????? estic massa preocupada petooons <3
espero que contesteu rapid
IESP

Hola Capricorn!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Respecte a la teva pregunta, em sap greu dir-te que des de Consultori no et podem dir si li agrades o no... Això només ho sap ell! Pensa que a vegades, com ens fa vergonya dir el que pensem o sentim, comencem a deduir coses per les mirades o gestos de l'altre persona. Però clar, no tenim telepatia! Llavors la millor manera de saber és preguntant.. No cal que sigui tot molt directe, però sí que s'entengui que t'agrada :)
AH! I els petons ja vindran quan tu vulguis, no cal que et pressionis. Potser ho va dir perquè sabia que diries que no, ja que a ell probablement també li faci vergonya ;)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat