Dolors
Hola! tinc un problema, porto ya 9 mesos amb el meu novio i quan ens mansturbem hi han moments que em comença a fer mal el meu sexe i no ho soporto, hi ha alguna solucio perq no fasi mal amb un lubricant o algo?mersi!
IESP

Hola Laura44!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Aquest mal segurament es deu a que els genitals són molt sensibles, i pot arribar un moment que molestin. A més, el clítoris té moltes terminacions nervioses (el doble que un penis, imagina!) i si rep molta estimulació de cop o de forma brusca, pot passar això.
Et comento coses a tenir en compte:
- En el moment que molesti, es pot tocar pels voltants del clítoris, no ell directament
- Utilitzar un lubricant de base aquosa pot anar molt bé per a que els dits llisquin més
- També pots portar posades les calces, així el contacte no és tan directe.
- Si veus que la molèstia no disminueix, segueix tocant-te tu mateixa de la forma que més t'agradi.
- Ves indicant i explicant al teu noi com tocar, ja que tots hem d'aprendre! (i no és que ell ho faci malament, és que és una zona massa sensible)
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat