FOLLARE URGENT IA
Aiam.... vui saber si fa molt de mal perque el meu novio ma dit que estigui preparada per follar. Tinc moltes ganes però necessito saber postures i si costa penetrar i trobar el forat correcte. Podem qedar enganxats mentres u fem o no? no tenim pas cap pircing ni res pero esque si quedem enganxats que fem? Uvam intentar una vegada però estavem nerviosus i no va entrar ni vam tenir orgasme ni res per lestil. Vui que siogui romàntic però ens vlem excitar. Consells per extitarnos en plan avans de feru perque llavors estiguem calentons... mercii es important és URGENT sino no surtira be i llavors ia sera la segona vegada fallida.
PD: URGENT SISPLAU SISPLAU
IESP

Hola Petpatum!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
Vaig per ordre:
1. No us podeu quedar enganxats, això passa en els gossos, no en les persones.
2. És lògic que la primera vegada que ho vau intentar no sortís del tot bé. Tot és nou, i moltes persones necessiten varis cops d'intentar-ho!
3. El pitjor és pressionar-se un mateix i prendre's el sexe com una mena d'examen final! Per com ho escrius sembla que si aquest segon cop ja no va bé, ja ho deixeu correu, i això no és just... A moltes parelles que comencen a tenir relacions els passa això, és normal.
4. Una proposta: per què enlloc de posar-vos una data per fer-ho, no aprofiteu un dia que estigueu ben excitats liant-vos? Si ja esteu "calents" serà més fàcil pujar al següent nivell, no creus? I si porteu amb vosaltres preservatius, ja ho teniu tot!
5. Com més angoixada està una persona, menys excitada estarà... Són estats contraris!
6. Per a que et coneguis més, perquè no proves d'agafar un mirallet i observes com són els teus genitals? Així sabràs on és cada forat: l'uretra (per on surt el pipí i és molt petit), la vagina i l'anus.
Espero haver estat d’ajuda! :)
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat