sisplau ajuda
Una meva amiga ma dit que u demanem per aqui perk u va fer amb el seu noviu i ara no li ve la recla ni res... cla ella te molta por perk no sap com dirli als seus pares que ia li havien dit que si estava enbarrasssadaa la farien fora de casa pk deien que no te edat per tejnir noviu i menys per follar ia...... Ella diu que ia portava condoo el tiu pro i si sels i va petar? cla ella esta molt preocupada. QUE FER? esta plorant i no pot dir res a ningu
IESP

Hola de nou!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
Que no vingui la regla pot ser per diferents motius, no només per estar embarassada.
No se com van ser les seves relacions, ni si van posar el preservatiu correctament o quan tocava. Per això, si el retard continua, el millor que pot fer és comprar un test d'embaràs a la farmàcia (costa uns 9-10 euros) i sortir del dubtes.
Respecte als pares, haurà de tornar a parlar amb ells... No és cert que la faran fora de casa, però segur que en aquell moment estaven tan espantats que van dir això... Els pares també tenen por i se sorprenen de no saber una cosa tan important de la seva filla, així que a vegades tenen reaccions d'aquest tipus... Per això estaria bé que en tornés a parlar, recordant que necessita el seu recolzament, no una bronca.
Una abraçada i espero haver ajudat!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat