ajuda
Hola soc una noia de 12 any a punt de fer-ne 13 i no se si tinc anorèxia.
Fa uns 4 mesos vaig començar a menjar mes saludable i fer esport varem pasar els mesos i m'anava aprimant pero cada cop que em desfeia de puna mica de gras semblaba que n'apareixia mes sense augmentar de tamany i aquests ultims dies casi no menjo o ho evito.
No se si es pot considerar anorèxia, i a sobres els meus pares no paren de dir que com segueixi així em tornaré anorèxica vullc que em diguis si tinc anorèxia.
Ja sé que pensaras que soc massa petita per preocupar-me per aquestes coses però es com em sento
Sara Bujalance

Hola! Qualsevol persona de qualsevol edat pot sentir-se malament amb el cos, així que amb 12-13 anys una persona també es pot sentir malament, no ets massa petita. De fet, pel que expliques sembla que la preocupació pel pes ha anat massa lluny i es podria arribar a convertir en una anorèxia. O sigui, en una malaltia mental molt greu!. El que has de fer per sentir-te bé i evitar una anorèxia és parlar amb els pares. Sé que pot costar una mica, però un cop ho hagis fet t'hauràs tret un pes de sobre i podràs rebre la seva ajuda. Ells agrairan i valoraran molt que hagis confiat en ells. Parla-hi el més aviat possible. Molts petons!!