La primera vegada
Hola, ultimament em sento confusa per què la veritat és que tinc ganes de fer l'amor per primera vegada ja que penso que un cop ho hagi fet ja podre disfrutar més quan quedi amb un noi. Jo podria fer-ho amb un noi però no n'estic segura perquè ell no és el meu novio i jo se que si que hi ha atracció, però no hi han sentiments, jo si a hores d'ara ja haguès fet l'amor per primera vegada si que ho faria amb ell, però no tinc clar que hagi de ser ell el primer.
Em precupa no trobar la persona adequada per fer-ho, ja se que diuen que amb el temps i quan menys t'ho esperes arriba, però jo no sé si em vull esperar tant...
Espero que ni que sigui una mica se'm entengui ja que a vegades ni jo m'entenc. Moltissimes gràcies!!
IESP

Hola Maria!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
T'has explicat perfectament! Té lògica el que dius, però et demanaria que no et pressionis... Sinó pots acabar forcant-te a fer alguna cosa per la que potser no és el moment, no creus?
- En primer lloc, ho has parlat amb aquest noi? Potser hi ha atracció però ell no es veu preparat i no vol tenir relacions... Així que abans de tot assegura't que ell també ho tingui en ment
- Respecte a la "persona indicada" per ser el primer, tu ets qui decideix com ha de ser. Però vigilem amb les altes expectatives i amb la influència de les pel.lícules romàntiques: no pots saber el paper que tindrà aquella persona en la teva vida, ni si durarà ni si serà un amor intens... (al cine sempre ho vénen així!). Per tant, escull a la persona en funció de si et fa sentir còmoda, si rius, si hi tens confiança... Tot el que et transmeti bon rotllo!
Espero haver-te ajudat maca!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat