Com arribar a l'orgasme?
Hola!
T'explico fa unes setmanes vaig perdre la virginitat i des de aquell dia que no parem. Jo no tinc molta experiència, i no se m'agradaria arribar a l'orgasme però, no se com, perquè, osigui ell hem toca la zona del citoris i osigui m'agrada pero, tampoc hem produeix cap mena de plaer extraordinari, i amb la penetracio m'agrada també però cap cosa és massa existant.
Si us plau algun consell per arribar a l'orgasme.
I ells, representa que amb la penetracio i quan es corrent adins ja els agrada? O també s'han d'exitar molt per tenir un orgasme?
A part d'això tinc altres dubtes, és normal que m'hagi sortit sang durant aquets dies? Osigui clar tenia entes que quan es trenca l'himen surt sang pero tants dies? O pot ser que ell m'hagi fet mal per dins i per això m'estigui sortin sang?
I anar al ginecòleg, jo no he anat mai, que he de fer? És que hem fa molt vergonya explicar-li a me mare i preferiria anar sola.
Merci!
Anissa Ouali

Hola!! arribar a l’orgasme no ha de ser una obligació, ja que amb aquest pensament és més fàcil que no s’aconsegueixi.
Com tu dius és tracta d’excitació, de trobar aquelles coses que més exciten, però no només a nivell físic, també mental. El cap és l’òrgan sexual més important i el que realment farà que s’arribi a l’orgasme o no. El que més excita i agrada depèn de la persona, el fet de corres a dins potser molt excitant per un noi, però per una altre no vol dir que sigui el mateix.
Cadascú ha de trobar el seus punts excitants. Fixa’t si tu quan estàs tenint relacions sexuals, estan estimulant els punts que més agrades i sobretot, si el teu cap està gaudint, si és deixa anar, disfrutar del moment...
Unes preguntes, tu has anat coneixent el teu cos? I el teu cap? Has arribat mai a l’orgasme tu sola? Et masturbes? El primer pas és que primer tu vagis coneixent el que més t’agrada (la parella pot ajudar) però tu t’has de fer responsable del teu plaer.
*si l’orgasme el busques només amb la penetració has de saber que la part interior de la vagina és on menys zones sensibles hi ha. En canvi a l’entrada de la vagina, clítoris i zones del voltant és on més.
Sobre els sagnat, no podem dir-te si hi ha alguna petit ferida o és per la ruptura de l’himen. L’ideal és fer una revisió amb el gine ja que ajuda a detectar si tot està bé. Encara que faci vergonya, intenta fer una visita, i comenta-li a la mare que t’agradaria entrar a tu sola a la primera visita, per exemple.
Espero haver-te ajudat! Un petonas!
Anissa Ouali, @AniOuali