no se que fer......sóc massa tímida,i ell m''agrada molt
la questió es que; m'agrada un noi que fa poc he conegut(gràcies a una activitat) i la meva millor amiga diu que tinc moltes possivilitatas de agradar-li,per que, segons ella, ell nomes te ulls per a mi, es a dir:
quan el vaig coneixer va ser a l'autocar quan vem anar de colonies. ell estava al meu deredera . al seu costat estava un nen qu eesta colat per la mava millor amiga,(ella esta molt bona i jo soc del "monton". i ell em va começar a fer bromes, agafant-me del cabell i fent me trenes...tambe es presentava a la nostre habitació i es posava a mirar el mobil, o em feia bromes com tirant-me espuma, o quan jugavem a rugby, per placar-me es tira a sobre meu...jejeje. la questió es que tinc 16 anys i totes les meves amigues ja han perdut la virginitat, aixo no em preocupa pero.....
es ossible tenir por d'un noi? l'estimo, i ell tambe a mi..o no? estic feta un lio, i quan mes m'intenten ajudar a entendre-ho mes m'envolico.....que puc fer? li demano sortit?o espero a que ell faigi el pas? i si m'equivoco?
ajudeu-me!!!!!(per cert perdo per les faltes)
InterPersonal

Hola Kate!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la confiança!
Nosaltres amb tot el que ens expliques no podem saber si t'estima o no, però pel que sembla sí que mostra un interès especial cap a tu, per totes les bromes i estones que heu passat junts. Com saps, la manera de descobrir-ho és preguntant-li directament a ell. Som conscients i sabem que això pot fer molta vergonya, per això pots ajudar-te d'algun amic o amiga que tingueu en comú i que pugui preguntar-li si li agrades, per exemple.
A vegades hem de posar en una balança els pros i contres d'expressar els nostres sentiments cap a una altra persona, el "no" ja el tenim assegurat. Per tant, què és el pitjor que pot passar si li demanes tu per sortir? Probablement sigui que et digui que no. El no ser correspostos pot entristir-nos una mica, però no podem obligar a ningú a sentir el mateix que nosaltres, hem de respectar-ho i acceptar-ho. Però, i si et diu que sí?
Per últim, no pateixis per no haver perdut la virginitat encara, cada persona té el seu ritme i no cal córrer perquè les teves amigues ja ho hagin fet. Quan arribi el moment és important que et sentis segura i preparada, i que sigui amb la persona que tu realment vulguis.
Esperem que la vostra història vagi molt bé! Ja ens explicaràs! ;)
Una abraçada ben forta i bon estiu!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat