AMOR IMPOSSIBLE d'oblidar
Hola el cas és que estic enamorada d'un noi fa uns 5 anys i ja no aguanto més el noi té 17 anys i jo 15 però es un amor impossible , ell mai ma parlant ni ma fet cas , el fet és que cada cop que el veig em fico a plora per que penso , per què no podem estar junts , jo l'estimo moltíssim i man cantaria sortí amb ell però se que és impossible , ell és un noi popular cosa que jo no u sóc i penso que no sóc el seu tipus de noia coneixen a les seves ex . Si us plau ajudeu-me com men puc oblidar d'ell i no pasaro tan malament quan el veig :(..
gracies
InterPersonal

Hola!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la confiança!
Com estàs tan segura de que el vostre amor és impossible? Si mai heu parlat, no trobes que és difícil preveure que pot passar?
Si vols oblidar-lo i no passar-ho tan malament, la clau està a posar distància (tant física com virtual). Sabem que a vegades posar distància física és complicat, ja que potser coincidiu a l'institut, però pots intentar no apropar-t'hi o anar amb altra gent, evitant coincidir amb ell.
Pel que fa a la distància virtual vol dir deixar de seguir-lo a les xarxes socials: no mirar el seu Facebook (o el dels seus amics), deixar de seguir-lo a Instagram, no mirar les últimes connexions al WhatsApp....
Intenta no estar informada del seu dia a dia, de les coses que fa o amb qui passa les seves estones lliures... Per fer això és important que et centris en tu i, sobretot, quan vegis que portes massa estona pensant en ell, distreu-te: canvia d'activitat i fes que la teva ment estigui ocupada en coses per estar contenta o tranquil·la! Aprofita ara que és estiu per centrar-te en tu i per passar-t'ho bé!
Una abraçada ben forta i endavant!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat