Preservatiu
Hola adolescents, tinc un dubte sobre utilitzar el preservatiu. El meu novio i jo sempre ho fem amb preservatiu, això per soposat. Però pel sexe oral ens sembla una mica incómodo, per la seva part, pero per la meva part encara més. Llavors el meu dubte és: Si sabem que cap dels dos no té una enfermetat de transmissió sexual, es a dir, estem els dos "lliures" d'enfermetats, es necessari fer el sexe oral amb preservatiu. I en el mateix cas de fer sexe "normal" (per dir-ho d'alguna manera), si jo em prenc les pastilles i cap dels dos té enfermetats, es necessari utilitzar preservatiu?
Anissa Ouali

Hola V!
Per saber que no tenim cap infecció de transmissió sexual és important fer-se una analítica i comprovar que no hi ha cap infecció.
Si dos persones saben amb seguretat que no tenen cap infecció, no podem parlar de risc d’infecció entre aquestes dues persones, sempre que només tinguin relacions entre elles. Si un dels dos té relacions amb un altre persona, ja sigui infidelitat o una relació oberta, per exemple, el risc d’infeccions torna a estar present. Tant en el sexe oral, com en penetració (les pastilles protegiran de l’embaràs no desitjat), sexe anal...Per això és important l'ús del preservatiu.
Espero haver repòs al teu dubte! Un petonas!
Anissa Ouali, @AniOuali