SENSE FI...
Hola, voldría consultar el meu cas ja que fa molt que em passa pel cap... Des de que era petita vaig tenir un millor amic érem com ungla i carn.
Quan teníem 12 anys ens vam liar va ser raro, però suposo que el carinyo i la confiança va fer que passés... després vam estar un temps aixi però mai vam arribar a tenir res per part meva hi havia sentiments per la d'ell també però mai ens vam plantejar tenir algo sèrio. Quan teníem 14 anys parlant així amb tonteig, vam parlar del sexe en general i un dia vam quedar i ho vam fer per primera vegada els dos... Va pasar el temps i per motius personals vaig mudar-me. Em va deixar de parlar un temps i al cap de 4 mesos em va escriure un missatge que no podía oblidar-me, que m'havia intentar oblidar deixant-me de parlar pero que després de tot lo viscut no podia. Llavors tant ell com jo seguiem amb les nostres vides de tant en quant parlàvem quedavem i tornàvem a fer-ho i aixo fins actualment... Ara fa uns mesos que m'he tornat a mudar i ja fa temps que no passa res entre nosaltres, però ara que estic molt lluny em torna a enviar senyals de tant en quant i no estic malament perque tant jo com ell seguim amb les nostres vides pero a la mínima que em dóna senyals o em parla, vulguis o no mai l'he oblidat i no hi paro de pensar...
Què puc fer, com he d'actuar o pensar? Fa anys que estic confusa i ha anat passant el temps estic bé però després de tot això no he confiat amb cap noi com per començar algo nou. (Fa uns 6 anys mes o menys)
GRÀCIES!!!!!!!!!!!!!!!
InterPersonal

Hola Lady07,
Gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Sembla que aquesta història no acaba de tancar-se, oi? És natural que sentis tan carinyo per una persona amb qui has compartit tantes experiències i complicitats.
Ara bé, tenim la sensació que estàs en un punt on necessites aclarir les coses. Potser abans de fer cap pas, hauries de saber què vols o què necessites d'aquesta relació: vols que sigui el primer amor i passar pàgina? Vols que continueu sent amics? Vols tenir una relació de parella amb ell?
Imagina't a tu mateixa d'aquí un any, quina relació t'agradaria tenir amb ell? Potser aquesta pregunta t'ajuda a trobar una resposta.
Una vegada sàpiques quina és la teva intenció, serà qüestió de passar a l'acció i fer els passos necessaris per oblidar-lo, mantenir-lo com a amic, o plantejar-li un pas més a la vostra relació.
Una abraçada bonica!
www.consultajove.cat