Estic confosa...
Hoola Adolescents.cat! M'agradaria explicar-vos una història que no sé si ja té un final...Bé doncs fa un any o així vaig conèixer un noi més gran que jo i em queia molt bé, li agraden els mateixos hobbies que a mí i bé doncs va haver un temps que tontejavem molt pero no teniem ningú dels dos res clar i no parlavem sobre tenir una relació, vam començar a quedar uns cops els dos sols pero no va passar res, també feiem coses com si fossim parella pero no ho herem ni lio ni res, fins i tot e dormit amb ell i ens acariciavem molt, com si dessobte allà pogues haver passat alguna cosa més... Enfi doncs ja fa tambe un quants mesos que ja no parlem pel whatsapp ni ens veiem ni res, jo li continuo parlant com abans pero ell es com si ja no volgues res i jo porto temps lluitant per ell, li vaig dir que m'agradava pero ell li va dir a una amiga meva que tambe li agradava jo a ell pero ell tenia por de que jo m'enfades o dirli que no i també li vaig preguntar si estava bé que perquè no em parlava pero ficava com a excuses, i ara ja no tenim la mateixa relació com la que teniem abans... La cosa és que vull retornar a aquells moments inolvidables amb ell, ja li he dit el que sento per ell i ja no sé que fer més, les meves amigues em diuen que no parli més amb ell i jo només vaig durar 1 semana sense parlarli pero resulta molt díficil. Ajuda Adolescents!!!! Mercii per ajudan's!
InterPersonal

Hola bonica,
Moltes gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
A vegades sembla mentida com poden canviar les relacions, oi? Si tu has notat aquest canvi ell i li has fet saber i ell no ha canviat d'actitud... potser ja t'està contestant, no creus?
No és fàcil acceptar que l'altra persona no sent el mateix per nosaltres o que en aquest moment no esteu al mateix punt, però ho hauràs de respectar. Deixa-li el seu espai i, si vols, espera uns dies a veure si fa cap moviment... i si no fa res per recuperar la vostra amistat, potser hauràs de començar a passar pàgina, per molt dolorós que sigui.
Una abraçada!
www.consultajove.cat