amoor
Hola. Fa 2 anys que estic enamorada d'un noi i no se què fer. L'altre dia li vaig donar una carta d'amor i ell em va respondre pel whatsapp que ho sentia molt per tot el que m'havia fet perquè quan el vaig començar a estimar passava de mi i em tractava fatal. Jo sóc una noia molt però molt vergonyosa i no se que fer perquè es fixi amb mi, últimament si que estem més junts i parlem més. Tenim la mateixa edat i no hi ha manera de que es fixi amb mi, que faig???
InterPersonal

Hola alien28,
Gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Et felicitem per la teva valentia! Tu ja has exposat els teus sentiments i sembla que ell no té el mateix interès per tu. És dolorós que la persona que ens agrada no ens correspongui, però no podem obligar a ningú a enamorar-se de nosaltres, no creus?
Ara ja saps quina és la situació i has de prendre una decisió: si vols començar a passar a pàgina o vols continuar esperant a veure si amb el temps canvien els seus sentiments. Valora quina decisió serà millor per tu en un futur.
Una abraçada bonica!
www.consultajove.cat