Tinc dubte amb la píldora de l'endemà!!!!!!! Urgent sisplau!!!!!!
Bon dia! O bona tarda, tan fa quan ho veieu. Lu important és que necessito ajuda el més vi't posible.
Em dic Pol i tinc 17 anys, la meva novia en te 16 i ja portem dos anys junts. L'estimo moltíssim i ella a mi també.
Fa dos dies vam fer l'amor a casa seva i tot anava molt bé fins que vaig sentir que el preservatiu es va petar. Vaig parar i vaig treu-re el penis ràpidament. Vam anar junts a la farmacia amb la meva germana (té 22 anys i li vaig demanar que m'acompanyés) i vam comprar la píldora de l'endemà.
Hi ha possibilitats de que la meva novia es quedi embaressada? Li havia de venir la regla, no em vaig correr a dins però amb el líquid pre-seminal ja pots quedart-hi... La pastilla se la va pendre dintre de les 72 hores, però estic molt espentat!! Tinc por de que hi hagin possibilitats... I com puc saber si està embarasada o no? Quan m'he d'esperar??
Moltíssimes gràcies de veritat, si em contestei ho graïria moltíssim. Un petó!!!!!!!!1
IESP

Hola Pol!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Si ella es va prendre la pastilla de l'endemà, podeu estar tranquils, ja que les probabilitats d'embaràs baixen molt! A més, la va prendre correctament, en un cas d'urgència i dins les hores que tocava.
Es pot saber si la noia està embarassada:
- si té un retràs important de la regla (pot ser un canvi hormonal o que està embarassada i per això ja no baixa la menstruació)
- amb un test d'embaràs que venen a la farmàcia (costa uns 10 euros) i són molt fiables.
Intenta parlar-ho amb ell, per estar tranquil i que ella sàpiga que et preocupes, d'acord? La teva preocupació denota responsabilitat, però no cal que t'agoviis si encara no hi ha motius!
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat