Què em passa? No puc parar de plorar!
hola, sóc noia i tinc 13 anys.
El cas és que sempre que miro les notícies surten persones que han mort o surt que a no se on hi fan una festa que és la festa més important de l'any, i consisteix en arrancar el coll als ocells.
També que els amos dels gossos,deixen els gossos abandonats en un bosc i els gossos allà sols...pobrets!
Cada nit, quan escolto notícies de desgràcies o decomentals que els lleons cacen i és mengen els altres animals...ploro. També avegades ploro perquè hi haurà un dia que morirem tots i començo a plorar... El que és extrany, és que només ploro per les nits.
Abans això no em passava, es per què estic creixent?
Què faig per no plorar per desgràcies?
Ajuda i mercii😘😘😘
InterPersonal

Hola Sensenom07,
Gràcies per escriure'ns! Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal.
Sembla que tenim davant una persona súper empàtica!! i és fantàstic que siguis capaç de posar-te a la pell dels altres i comprendre el seu dolor. No passa res si plores a les nits (és natural treure el dolor d'aquesta forma). Però si et preocupa, agafa-t'ho com un entrenament. De fet l'adolescència és un moment de creixement i les emocions també evolucionen per deixar pas a vivències més adultes.
I si ho necessites, posa una mica de distància entre tu i les imatges que veus o bé busca algun element que et distregui i així no sentis el dolor tan intensament.
Una abraçada!
www.consultajove.cat