Ho sento, però NO t'estimo.
hola!
El cas és que al cole vaig fer amigues fins que l'últim curs (a 6è) em van canviar de class i em van possar en una classe on no tenia cap amiga meva.
Un dia em va parlar una noia de la meva classe...ens vam caure bé i ens vam fer millors amigues...però el últim dia de curs va plorar per mi perquè les dos aniriam a un altre institut diferent. I no ens veuriem més...al final jo també vaig plorar. Aquest any ja he acabat la es
Un dia em vaig trobar pel carrer a la meva millor amiga del cole i vam parlar i em va preguntar que que tal la eso, i jo li vaig dir molt bé i a tú? I ella... Mmm..bé (ho va dir en cara de pena) no s'havia que ho havia passat malament. Aquell dia em va dir que li dónes el meu número de telefon i jo vaig acceptar
Al dia següent em va obrir whatsapp i vam parlar i és que després em va dir que ho havia passat malament a l'eso i que repetirà curs i que siusplau que siguessim milllors amigues un altre cop. Jo la vaig deixar en visto, no s'havia què dir-li!
Jo no vull ser amiga d'una repetidora! Què faig?
Ajuda, però ja!!😘😘😘😘
InterPersonal

Hola Sensenom07,
Gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal.
Si tu no vols ser amiga d'aquesta noia, estàs en el teu dret. Amablement li pots dir que ja no teniu coses en comú i que t'és molt difícil mantenir l'amistat amb ella.
Però de debò no vols ser amiga seva perquè ha repetit curs? Ostres! Ens sorprèn bastant, perquè hem de vigilar quines coses valorem dels altres. L'amistat es basa en el donar i rebre. En sentir-se entès i no jutjat pels altres i en compartir moments i experiències junts... Aquests són els valors de l'amistat i el que hauríem de valorar en els nostres amics. Tampoc saps quines dificultats ha tingut per arribar a aquesta situació de repetir curs (i estàs en el teu dret de no voler-ho saber), però et recomanem que vigilis a l'hora de prendre aquestes decisions basades en l'estereotip del "repetidor", d'acord?
Una abraçada!
www.consultajove.cat