Por a liar-me
soc una noia de 14 anys. el meu problema es que hi han nois que es volen "liar" amb mi, aquest no és el problema, sino que jo tinc por de liar-me amb ells ja que mai ho he fet. fa uns mesos, un noi i jo ens vam començar a parlar i vam quedar uns dies però sol ens vam donar uns "picos". Ja no se que fer ja que hi han nois que volen alguna cosa amb mi i jo els hi nego ja que tinc por, que puc fer? Us agrairia molt que em contestessiu! :*
InterPersonal

Hola Katy112,
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure!
Primer et diré que hi ha tants petons com persones i que no hi ha una sola manera de fer els petons! Ja que queda petó és diferent (per la persona o la situació en la que estàs). Sé que al principi pot fer vergonya o por de no fer-ho bé, però l'únic truc que hi ha és escoltar el teu cos: El teu cos et parla i et dirà què necessita: més intensitat, menys intensitat, més llavis, una mossegadeta... deixa't endur i respon als moviments de l'altra persona.... i sobretot! Gaudeix! i si no t'agrada, para!
Ja ens explicaràs!
Una abraçada!
www.consultajove.cat