Em vull amprimar...
Normalment sempre he tingut una autoestima molt alta, desde fa poc que tots els problemes sem tiren a sobre, tant d'amigues, ex , nens , pares , tot. Llavors no se que em va passar però ja mai vui esmorzar, a l'hora de dinar a l'escola demano que em posin poc menjar , i m'estic preocupant, perquè em sembla que m'estic obsessionant amb això del menjar, nomes li he explicat a un amic, i diu que això és un problema, que potse puc caure en l'anorèxia, jo en realitat no vull, no m'he aprimat gaire, però em vull aprimar, no menjo... què em passa?
Laura Medrano

Hola!
És normal que quan tenim una temporada on sembla que moltes coses surten malament i tenim la sensació de que tot són problemes, ens sentim més desanimats i no sapiguem què fer per solucionar la situació. Tot i així, no has de deixar que tot això t'afecti tant, i encara menys a la teva salut.
Dius que sempre has tingut una bona autoestima (és genial!!) o sigui que no permetis que aquests problemes puntuals que estàs tenint t'enfonsin, ja que després tornar a estar bé et costarà molt. T'aconsellem que demanis consells concrets a persones properes (amics, germans, persones de confiança,...) i ja veuràs com poc a poc les coses es van solucionant.
El teu amic té raó quan et parla de l'anorèxia, ja que és una malaltia molt greu i apareix quan una persona deixa de menjar correctament. Les persones que cauen en aquesta malaltia ho fan sense donar-se compte, o sigui que per evitar-ho és important que no t'obsessionis amb el menjar ni deixis d'esmorzar!! Dius que no vols posar-te malalta, però alhora et vols aprimar...molt de compte! Lo important és saber per què et vols aprimar: creus que els problemes que tens es solucionaran si t'aprimes? Segur que no.
Pensa-hi seriosament tenint en compte els riscos que comporten aquests comportaments i si tot i així et costa molt, parla-ho amb algun adult i aneu al metge.
Ànim i a seguir endavant!