Soc una mala filla?
hola adolescents, os escric perque m'agradaria saber que puc fer, la meva mare esta decepcionada i enfadada amb mi, perque la e mentit massa de on anave o amb qui ...no em parle quan la parlo ya m'ha castigat sense surtir el divendres, pero no em parla ara mateix i si ho fa es un si o un no, no vull estar aixi amb ella si us plau ajudeu-me que puc fer?
InterPersonal

Hola mimii06!
Si l'has mentit, és normal que la teva mare estigui una mica decebuda i enfadada amb tu, intenta posar-te en el seu lloc, et serà més fàcil comprendre com se sent. Ara et toca tornar-te a guanyar aquesta confiança que ha perdut en tu. Busca un moment de tranquil·litat per parlar amb ella i explica-li que no t'agrada estar així, demana-li disculpes per tot allò que consideris que has fet malament i fes el compromís ferm de no enganyar-la més. Si ho prefereixes, escriu-li una carta amb tot el que li vulguis dir.
Dóna-li temps a la teva mare i comença a demostrar-li des de ja que pot tornar a confiar en tu!
Una abraçada ben forta i molts ànims!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat