FOTOS NO DESITJADES
Ajuda, siusplau!
La setmana passada van sortir a llum unes fotos meves on jo sortia nua. Les vaig passar al meu ex quan encara estàvem sortint, i ara les ha anat passant a tota la classe. Tothom em mira malament i em diuen guarra i puta. Vaig cometre un error i ara me'n arrepenteixo. No se que fer amb aquest noi, perquè sento que encara m'agrada... Però cada cop es va extenent més per tot l'insti i també fora.
Gràcies!
InterPersonal

Hola MartaPuig16!
Tu no ets cap guarra ni cap puta per haver confiat en el seu dia en la persona amb la qual estaves sortint. Et recomanem que parlis amb els teus pares i/o professors per veure de quina manera poden aturar l'enviament d'aquestes fotografies. Has de saber que el sexting, difondre imatges íntimes sense el teu consentiment, és un delicte, per tant pots denunciar-ho.
Per una altra vegada, sigues molt prudent, ja que les noves tecnologies han facilitat que aquest intercanvi d’imatges i vídeos pugui ser perillós..., ja que quan enviem una imatge a algú (encara que li tinguem molta confiança) en perdem el control. Així que et demanem que vigilis molt! Abans d’enviar qualsevol fotografia, fes-te aquesta pregunta: et faria res veure-la penjada per tot arreu? Si la resposta és sí, llavors no l'enviïs!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat