EM VEIG FATAL!! AJUDAAA
Hola, tinc 14 anys i soc una noia primeta i alta que bueno... no tinc res de pits, pero res res, i es una mica extrany, pero bueno aquest no es el cas, el cas es que cuan em miro en el mirall em veig fatal, molt lletja i tot aixo i penso si jo no m'estimo ningu ho fara per mi... saps i pffff. Asobre a l'escola es fiquen amb els meus pits i em diuen ''Tabla de surf'' o coses aixi, que fan molt de mal. I bueno ja nose que mes fer per veurem be i estimarme a mi mateixa, perque creume e intentat de tot.
Laura Medrano

Bon dia Lucia,
Em sap molt greu que et vegis així i que això t'estigui afectant tant a la teva autoestima... Has de posar-te en marxa per començar a estimar-te, respectar-te i acceptar-te!!
Dius que ets una noia alta i primeta, però, saps quantes noies els hi agradaria tenir el teu físic? Si t'hi fixes, el que et passa a tu és el que passa a moltes persones de la teva edat: sempre us veieu malament i sou molt crítiques amb el vostre físic.
Pensa que de cos només en tenim un, i hem de fer tot el possible per cuidar-lo, tractar-lo bé i estimar-lo. Tens tota la raó quan dius que si tu no t'estimes, difícilment ho podrà fer algú. El teu complex és el tema dels pits, i sento dir-te que aquí poca cosa hi podràs fer. El primer que has de saber és que el pit està format principalment de greix i que les noies que sou primetes, com que teniu poc greix corporal, lo habitual és que també tingueu poc pit. Això és així i no hi podem fer res. Per desgràcia no hi ha aliments ni exercicis concrets que facin augmentar el tamany del pit, ja que depèn del nostre pes i sobretot de la nostra genètica i constitució física.
Si realment això et preocupa molt, pots comprar-te sostens amb push-up o relleno, ja que així aparentaràs que tens més pit i ningú sabrà que els sostenidors són amb espuma.
Dius que els companys de classe et critiquen per això i de veritat que em sap molt greu. És molt injust que et diguin aquest tipus de comentari perquè tu no pots fer res per canviar els pits. Et recomano que passis d'ells i no deixis que això t'enfonsi. Tu i el teu cos haureu de conviure junts tota la vida, quan abans l'acceptis, molt millor. Si els comentaris no paren i t'afecta, demana ajuda a les teves amigues perquè t'ajudin a defensar-te i si no es soluciona, comenta-ho als profes per a que facin una xerradeta explicant que cadascú tenim un cos diferent i que hem de respectar-nos els uns als altres. Tothom té parts del cos que no li agraden i és molt injust que els demés se'n riguin i burlin.
Tot i així pensa que només tens 14 anys, és molt possible que encara no t'hagis acabat de desenvolupar físicament i per tant que els pits encara et creixin una mica més.
Molts ànims, i pensa que la solució és que canviïs el xip, que comencis a mirar-te amb uns ulls no tant crítics i que acceptis el teu cos, amb les seves virtuts i els seus defectes. Si et costa molt i estàs molt perduda, demana ajuda als pares. Potser t'aniria bé veure a algun psicòleg per a que et resolgui tots els dubtes que tens i et doni consells i recomanacions per que aprenguis a estimar-te. Pensa-hi.
Una abraçada molt forta.