Mal alè
Holaa. Agrairia que em responguessiu el més aviat possible. El meu problema és que porto uns dies que em fa mal l'alè i no sé que fer per no tenir-ne, la veritat és que no menjo res que pugui fer que fagi pudor ni res.
Ajuda si us plau!
Laura Medrano

Hola Lovely,
El mal alè pot ser degut a varies coses com per exemple haver menjat aliments amb all, si fumes, si prens alguna medicació o complements vitamínics,... Tot i així el que amb mes freqüència causa mal alè és una mala higiene buco- dental. Els experts recomanen que ens rentem les dents després de cada àpat (sobretot els principals com esmorzar, dinar i sopar) i a més que també fem servir el fil dental per eliminar les restes de menjar.
Si dius que últimament no has menjat res que pugui causar mal alè i si veus que els teus hàbits d'higiene són els correctes, hauries d'anar al metge per a que vegi si potser tens alguna infecció i què és el que causa que et passi això.
De moment, el que pots fer és mastegar menta o xiclets de menta i així solucionaràs de forma temporal el mal alè.
Una abraçada