Flato😭
Hoola! Tinc 3 anys i faig atletisme tots els dilluns i divendres. El cas és que moltes vegades corro 2 o 3 voltes a tota la pista i quan ja no hi puc més, tinc flato. Quan fem carreres i tinc flato...vull anar ràpida però el flato no em deixa. És una merda i em fot molt!! Algun consell per no tenir-ne o perquè s'en vagi ràpid?? Mercii💕💕
Sara Bujalance

Hola! Doncs la veritat és que no es coneix del tot què causa el flato. El que sí es sap és que no és perillós tot i ser molest. A més, hi ha persones que tenen més tendència a tenir-te, com sembla ser el teu cas, i d'altres que gairebé mai en tenen. Per evitar l'aparició de flato és important que quan comencis a fer esport no ho facis de cop, sinó que escalfis abans i vagis augmentant la intensitat de l'esport de forma progressiva. També és important que vagis bevent al llarg de la pràctica esportiva aigua, a glops, per estar ben hidratada. I quan et doni el flato, respira de forma profunda, ja que ajuda a que se'n vagi, i si cal, descansa una estona. Si tot i així notes que et ve molt sovint, demana-li consell al teu metge, ell pot mirar d'esbrinar perquè et ve tan sovint. Molts petons!!