SIUSPLAU VISC AMB CABRES (iron)
Crec que estic caient en petites depressions que fan que vagi malament a l'insti, necessito centrar-me pero no se que es el que em passa, amics em diuen que estic diferent, ja no nomes fisicament, sino que em troben diferent com a persona, el meu novio tambe m'ho diu, i jo tambe m'ho noto, el cas es que vull centrar-me i alguna cosa no em deix quee faaig!? ajudaa siusplau
Sara Bujalance

Hola! Quan una persona no es troba bé amb si mateixa, ja sigui amb el cos o amb la manera de ser o el que sigui és molt habitual que es trobi trista i deprimida, i això acostuma a anar acompanyat de dificultats de concentració, memòria, etc. L'entorn molt sovint diu que no reconeix a la persona. Sembla que tot això és el que t'està passant a tu. El millor que pots fer és parlar amb els pares i anar al metge. No hi ha cap necessitat de que estiguis trista i com abans demanis ajuda abans acabaràs amb aquest patiment. No ho passis sola, parla amb els pares i aneu al metge, ell et donarà la solució. Molts ànims i molts petons!!