el pou de la inseguritat.
Hola em dic Marina i tinc problemes amb el menjar. Fa temps que vaig al psicòleg però no em serveix de gran cosa aunque ara fico de la meva part ho intento, però no hi vec cap sortida al problema. Cuan intento veure una sortida no la trobo i mesfonso molt perquè se que mai la trobaré. També es que soc també massa insegura de mi mateixa m'agradaria que m'ajudesis a intentar ser mes segura i no se que fer per intentar superar això.
petons :)
Sara Bujalance

Hola stay strong! Gràcies per compartir amb nosaltres la teva situació. Quan algú pateix un trastorn de la conducta alimentària s'ho passa realment malament. Sé que quan estàs a dintre del pou sembla molt difícil veure la sortida, però has de pensar que sí que hi és, i que te'n pots sortir amb l'ajuda del psicòleg. El que passa és que per a que el psicòleg et pugui ajudar és molt important que confiïs en ell, li parlis amb molta sinceritat sobre com et sents, què penses, etc, i també és molt important que tinguis paciència, ja que superar un trastorn de la conducta alimentària requereix temps i constància. Per com parles sembles una noia molt valenta i molt madura, així que estic segura que trauràs la força necessària per superar això. Parlar amb els pares i els amics sobre com et sents també t'ajudarà, així que no et quedis el patiment a dintre, parla-ho amb els teus, et farà bé. Molts ànims i molts petons!!