Estic apagada i plena de despresions....
Sé que aquesta consulta no serà la més interesan, però esque porto una temporada que no puc.
Tot comença que em porto malament amb els meus pares, i a causa d'aixo em porto malament amb ells i ells em diuen paraules que em fan molt de mal, tipo que em quedare sola, que sóc tonta, resum que ho faig tot malament. Però sé que em direu que en parli amb ells, però no es pot, ho intento però em retreuen coses. Susposo que em direu que en parli amb un familiar o un amic de confiança, però els meus avis li donen la raó al meu pare perque es senten impotents, i els amics...enfi no tinc amb qui confiar.
El cas es que em sento sola, i a sobre que els meus pares em desanimin més no puc... I es el problema que no puc parlar amb ningú.
Tothom ha vist que estic apagada, però aixo ja fa anys que pasa i ja vaig anar a un psicoleg però a la que vam deixar d'anari tornabem a estar com abans, iquan els hi dic que vull tornar anar-hi em diuen que jo no cambio pas, que sóc un cas perdut, i que pasen de gastar-se més diners amb mi perque no serveix de res.
Sento que el món s'em cau al dim, molts direu que no es res, però fa mal que ni la teva familia t'apolli.
Espero rebre resposta, havera quina solució pot haver.... UN PETÓ!!
Elena Crespi

No sé si la teva família es fa realment la idea del que t'està passant. I em sap molt de greu que pensis que no volen estar al teu costat perquè l'amor dels pares cap als fills és INCONDICIONAL encara que, de vegades, no sàpiguen expressar el que senten per tu i creguin que el que estàs vivint no és tan greu.
Ara... pots fer una cosa: aprofitar la força que et dóna veure que no et recolzen per a girar-la en positiu cap a tu. Que sigui un repte per a tu mateixa el buscar la teva pròpia felicitat.
Busca aquelles petites coses que et facin somriure. Què t'agrada? amb què gaudeixes?
El recolzament més important és aquell que et dónes a tu mateixa. Ets tu qui primer ha de creure en tu. Tot aquell recolzament que no et donen els de casa... dóna-te'l tu mateixa.
I busca aquelles coses que creguis que et faran sentir millor i fes-les, mica en mica.
Tot és mica en mica, no hi pot haver canvi radical en un tres i no res.
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com