Ex-Amor Inolvidable
Hola Adolescents.cat!😚
Sóc una noia de 13 anys que fa poc hem vaig enamorar de un noi 8 anys més gran que jo, i ara crec que va ser un grandíssim error, us explico el que em va passar.
Un dia vaig descobrir que el noi tenia instagram i vaig cometre el error d'obrir-l'ho per "Direct". Llavors vam estar parlant un bon rato fins que em va passar el seu número de tèlefon. Per Whattsapp parlavem cada nit perquè ell treballava, en un moment vaig pensar que li agradava, fins que un dia em va demanar una foto sense roba, i evidentment li vaig dir que no, això va provocar que m'oblides i em va deixar de parlar. Va ser una patada en el meu cor i en els meus sentiments, perquè em vaig donar conte que tot ho feia per aconseguir fotos meves amb el cos nú. Ara intento evitar-l'ho pel poble, pero s'em fa impossible ovlidar-l'ho, miro si està en línia en el Whatsapp ho aqui li dona "Like" a les fotos de Instagram....En fi, li vaig comentar al meu germà gran el que em va passar, i em va dir que així era millor, que em vaig enamorar del noi equivocat, que nomès buscava sexe.....però, és a dir, no em va ajudar gaire, tot i aixi el mal ja està fet, però m'agradaría oblidar.
K puc fer? K faig? El bloqueigo a les reds socials? Li dic algu?
Ajudeume, Siusplau.
Gràcies.😊
Elena Crespi

Hola guapa!
Segurament el millor que pots fer per oblidar-lo és esborrar-lo de tot arreu i no estar pendent d'ell. Si mires a qui li posa like, a quina hora està connectat al whatsapp... això no et permet reconstruir-te i et fa mal.
Només si mires cap a un altre costat i valores el que t'ha passat podràs seguir endavant.
El que per a tu eren uns sentiments especials, per ell era aprofitar-se d'algú. I pensa que és 8 anys més gran que tu, per tant, podem estar parlant d'una situació d'assetjament sexual.
L'amor s'ha de construir amb una base sòlida i crec que has de lluitar perquè aixi sigui.
I ves amb molta cura no et torni a passar perquè ja has vist com de dolorós pot ser...
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com