Está enamorat de mi? Es possible estar enamorada de dos persones a la vegada? Estic enamorada realment?
Hola, soc una noia de 13 anys i m'agrada una noi, em fico vermella quan em mira, normalment em mira als ulls, pero hi ha vegades que em mira als llavis. Una vegada le pillat mirant'me, pero no se si realment em mirava en a mi, o a un company que jo tenia al costat. Com puc saber si está enamorat de mi?. A mi no m'agrada gaire anar a l'institut, pero nomes pensar que veuré un altre cop a la persona que m'agrada... M'aixecaria a les tres de la matinada només per estar més temps amb aquella persona, estic enamorada o no?. L'any passat m'agradava un noi, però al veure que no tenia possiblitats vaig intentar no pensar en aquella persona sempre, fins que la vaig oblidar i només el trobava atractiu. Ara m'es atractiu, quan se mapropa i em diu coses em fico nerviosa i tinc bastanta calor, però ara m'he enamorat bogament( o aixó crec) de una altra persona. Es posible que estigui enamorada de dues persones?Ajudeu'me a aclarar-me, necessito ajuda urgent, siusplau!!!
Elena Crespi

Hola! Doncs sí que es pot estar enamorada de dues persones.
Pensa una cosa: l'enamorament és aquella sensació que està governada per les sensacins físiques i, sobretot, per l'escitació. Per tant, has trobat a dues persones que t'exciten, et fan sentir coses especials i si, a mes, elles sentissin el mateix per tu seria fantastic.
Entenc que ara sents molt més per un dels dos nois i que l'altre, tot i que et segueix posant "nerciosa", ja no t'agrada tant.
Com pots saber si li agrades? doncs primer deixa passar el temps, perquè tot és molt recent, intenta acostar-t'hi, parlar amb ell... i mica en mica us anireu coneixent i tindràs l'oportunitat de veure amb més certesa si li agrades... i qui sap... potser algun dia t'atreveixes a demanar-li...
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com