Desconexión. 397
Bon dia,
Ja porto dies malament: m'enfado per tot, em sento sola, fa una setmana em van fer fora de la vida d'una persona... i últimament tot hem surt malagent, sento com si la gent s'hagués ajunyat de mi... Per tant, l'altre dia vaig decidir desconectar, abans de fer qualsevol bogeria de la que pugui fer mal o arrepentir-me... és difícil, perque tot i que em sento sola, tinc les meves tres amigues que és imposible no somriure amb elles... però igualment, jo estic al meu món. Quan vaig decidir desconnectar va ser perque no podia més amb la meva vida... tinc moltes ganes de marxar de l'institut, de conèixer a gent nova, de començar de nou. I llavors, per desconnectar el que vaig fer va ser esborrar al meu ex del movil, treure'm la foto de perfil, desinstalar reds socials, conviure amb la soledad uns dies, no explica res del que em passi... sincerament, no m'ha servit de massa. Per això vull que m'ajudeu. Porten dies dient-me que necessito un psicòleg. Però, jo crec que no. Que se suposa que haig de fer amb aquella gent que s'ha ajunyat de mi no se perquè, que se suposa que haig de fer amb la meva actitud nefasta? Sé que només està en les meves mans, però em costa molt. Penso que sóc massa bona amb tothom però això no és valorat. Encara no he pogut oblidar al meu ex. L'extrascolar que faig ja em começa a cansar. Les notes van fent.... i l'únic que sento que ara mateix tinc, és la música. Que se suposa que haig de fer? no sé com haig de formular-vos la pregunta. La meva vida és un caos. Necessito ser feliç... :(
InterPersonal

Hola Sandruska,
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Oblidar una persona no és tan fàcil i requereix el seu temps. Si necessites aquesta desconnexió, endavant! És un bon exercici per desintoxicar-te. Posar distància virtual és una de les recomanacions a l'hora d'oblidar una persona, també és important la distància física (intentar evitar-lo) i la distància mental (posar el focus en tu i no el que fa ella).
Però també és important que facis una cosa: recupera els teus amics. Si dius que t'ho passes bé amb elles i et fan riure, no ho abandonis! En aquests moments és quan més necessitem els amics i hem d'aprendre a saber-los disfrutar ;)
No et tanquis en tu mateixa, fes coses que t'agradin, passa estones amb les teves amigues i amb la teva família. Si t'agrada la música, toca-la i escolta-la, ja que és una gran medecina per l'ànima.
També et direm que no et fixis en els altres en general, únicament centra't en les persones importants del teu voltant, aquelles que t'han demostrat que t'estimen, perquè són elles les que t'ajudaran a estar millor i ser feliç ;)
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat