MENJO PER OBLIGACIO
Hola soc una noia que menjo per obligació no tinc gana .
L'any passat a l'hora del pati llencava el esmorzar a la paperera hasta que n dia em va descurir la meua tutora. A dna r casi no menjo i a sopar tampoc.
Espero que em puigue ajudar
gracies
Carlota López Ballestar

Bona nit Mar12,
Pel que ens expliques ja fa força temps que has començat a menjar molt poc i a saltar-te bastants àpats. No ens has dit massa més informació però el que veiem molt clar és que fer això és molt perjudicial per la teva salut.
Com saps les persones per viure i per estar sanes necessiten alimentar-se per obtindre l’energia per fer totes les activitats del dia a dia. Fins i tot quan dormim o estem estirats al sofà estem gastant-ne. El menjar és com la gasolina del cotxe, sense ella no funcionem bé.
En quant a l’alimentació és fonamental seguir una dieta equilibrada, menjant de tot i fent els 5 àpats al dia (esmorzar, esmorzar a mig matí, dinar, berenar i sopar). S’han de menjar tots els grups d’aliments, els hidrats de carboni, les fruites i verdures, els lactis, les proteïnes i fins i tot la part de dalt de la piràmide, és a dir, els dolços, els snacks, la rebosteria, etc. però aquests de manera ocasional i no cada dia.
Tot i així pensem que en el teu cas el problema no és no saber que menjar sinó que hi ha algo dins teu que fa que no vulguis menjar. Possiblement no et sents massa bé amb tu mateixa o no t’agrades físicament i creus que fent això et sentiràs millor. També poden ser altres coses, però sigui com sigui és important que comencis a alimentar-te.
Creiem que aniria molt bé que ho parlessis a casa teva, ells et podran ajudar i segur que si ho expliques et trauràs un pes de sobre. També podeu venir un dia a l’Associació per parlar-ho amb tu personalment. Així podrem veure que està passant i mirarem que necessites. Sinó també pots anar a parlar amb el psicòleg del institut si t’hi sents còmode. El més important és que ho expliquis perquè et puguin entendre i ajudar.
Esperem haver-te ajudat una mica.
Una abraçada
Carlota