temps?
Bon dia! Tinc un greu problema, estic amb un noi des de fa re, un mes només. El noi es molt simpatic i em tracta molt bé, es guapo i quan estic amb ell em sento molt agust, però segueixo tenint al cap a un "ex" , no vam arribar mai a estar de algo "serio" però vam tenir una connexió que poques vegades passa.. tot i així va sortir malament però tinc la sensació que es va quedar sense acabar, s'enten? Ja han passat 4 messos des de que ho vam deixar pero hi penso tots els dies.. ell ja ha refet la seva vida i en part jo la meva també, però tampoc vull fer mal al noi amb el que estic ara ni enganyar-lo, però tampoc vull deixar-lo però no se si es perque de veritat m'agrada o perquè necessito algú amb qui no pensar en l'altre noi..
en conclusio, necessito temps per "pillarme" del noi d'ara o temps per esperar a que algun dia acabi la historia amb l'altre?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'IESP. Potser es necessita temps per les dues coses, però no sabem en quin ordre t'aniria millor. Hi ha persones que abans d'iniciar una història nova han de tancar la història passada i n'hi ha d'altres que no, que poden iniciar una història nova mentre tanquen la història anterior.
Per tant, valora què és el que sents per aquests dos nois, i decideix què és que vols fer. Nosaltres no podem dir-te què fer, quina responsabilitat i quin poder tindríem sobre la teva vida, no creus?
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat