No em pot pasar a mi
Hola!
Em dic Andrea i porto casi 9 mesos (sense comptar les vegades que m'ha deixat però poc temps) amb el meu novio i bueno que l'estimo moltíssim i jo faria qualsevol cosa per ell. Ell mesos enrere ja havia intentat fer-me alguna cosa i em va preguntar si jo li faria algo (dits, paja...) I li vaig dir que ni pensar-hi. Bueno em va deixar fa poc i jo per que tornès amb mi i no em deixés he hagut de masturbar-li, ara, m'ha deixat. No és la primera vegada que ho fa ja que sempre ens liabem i em deixava la majoria de vegades. No sé que fer perque l'estimo molt. També el vull veure perque no vivim al mateix poble i per aixo vaig fer-li una paja, perque estigues content.
Elena Crespi

Andrea...
... si li fas una palla o el toques o feu alguna cosa és perquè tu realment vols i t'agrada i t'ho passes bé. No només perquè estigui content. I realment creiem que no ho has fet només per això sinó que ho has fet per no perdre'l i perquè no et deixi. I aquests motius no són saludables per tu ni per la relació.
Igualment veus que et deixa...
L'amor autèntic és aquell que tu sents i que et corresponen de la mateixa manera...
Aquest noi sembla que no et respecta i si no hi ha respecte no hi ha amor. I també sembla que tu mateixa no et respectes perquè estàs disposada a fer coses que no et venen de gust perquè ell no marxi i això no és respectar-se... I si no hi ha respecte: no és amor de veritat.
És dur això que et diem però "estimar" ha d'implicar totes aquestes coses...
De veritat vols estar amb algú que no t'estima i no et respecta?
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com