Orgasme?
Bon dia,
Primer de tot, felicitar-vos per la bona feina que feu, m'agrada molt! Les respostes son a vegades massa subjectives i es triga a tenir resposta, pero es el que hi ha, enhorabona igualment!
Doncs be, la meva dubte ve, que quan em toco sento plaer, pero mai he arribar a eyacular, ni jo sola ni amb relacions sexuals. Si que he sentit aquella sensació de voler fer pipi, pero dic que parin perque de veritat que sento que em faré pipi... Llavors tinc por de no poder viure la sensació d'eyacular...
Després, nose si he arribat mai a l'orgasme, perque el que si sento, quan em toco jo, es al cap d'uns minuts una sensació de plaer, que no em deixa continuar, i dura com uns 20 segons y em palpita el clitoris (sento dir-ho tal qual), pero nose si això es un orgasme perque ni hem donen ganes de cridar ni expulso líquid.
I la tercera cosa es que no sento res de plaer amb les penetracions, y depen com hem toquin el clitoris em fa bastant de mal... Nose si aixó es normal o es que el tinc sensible...
Moltes gracies!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. Moltes gràcies per les teves paraules, ens animen molt a seguir treballant en el consultori!
En el cas de les dones, pel que fa a l'ejaculació no és necessari ejacular per a sentir orgasme, l'ejaculació femenina és possible a través de l'estimulació del punt G i per on es segrega el líquid és per la uretra, per això la sensació de pipí és tan notable. Si superes suportar aquesta sensació segurament ho aconseguiràs!
Pel que fa al plaer a través de l'estimulació del clítoris, el que sents pot ser un orgasme perfectament, l'orgasme no ha d'anar acompanyat d'expulsió de líquid ni de ganes de cridar o gemegar, no totes les dones expressen igual el plaer (seríem robots)!
Com veus amb l'estimulació de clítoris i amb l’estimulació del punt G, podem arribar a l'orgasme, en canvi, quan parlem de penetració no totes ho aconsegueixen, es necessita molta complicitat amb la parella, un nivell molt alt de conèixer a l'altre (i a una mateixa), etc... per a aconseguir-ho. Les terminacions nervioses en els genitals femenins estan la gran majoria fora, sobretot a la zona del clítoris. Si vols sentir més plaer durant la penetració, prova a estimular la zona del clítoris (tu o la teva parella), potser d'aquesta manera aconsegueixes sentir més plaer.
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat