Ditets
Hola!
Tinc un dubte molt urgent. Resulta q ahir el meu nòvio i jo, com ja haviem fet altres vegades, vam a anar al terrat de casa seva a liar-nos, el problema és que aquest cop se'ns va anar la cosa de les mans i li vaig fer una palla, i en el moment en que sortia el liquid es va oblidar d'avisar-me i el vaig tocar i em va quedar a la mà (no era molta quantitat però tampoc poca) vaig intentar mig treure-m'ho restregant la mà amb el terra, però és possible que en quedés una mica encara a les mans. Després de uns 5-10 minuts ell va intentar fer-me ditets però com que no sabia jo el vaig ajudar amb la mà, i tinc por de poder haver-me quedat embarassada. Jo no em vaig ficar eks dits pel forat de la vagina, pero si q vaig roçar els llavis i ell si que em va introduir els dits i pot ser tmb tenia restes de semen.Em fa molta vergonya dir-ho als meus pares i per això necessito que em respongueu rapid i amb sinceritat del que pot passar perque estic bastant espantada. Ell diu que no, que els espermatozous moren quan estan a l'aire, però ho ha trobat per internet i no és fiable. És possible quedar-se embarassada si la vagina té contacte amb el semen?
Si fos que sí, com que va ser ahir per la nit, què puc fer?
Moltes Gràcies
IESP

Hola Martinez!
Sempre que hi ha contacte del semen amb la vagina hi pot haver risc d'embaràs i de contraure alguna infecció de transmissió sexual (ITS). Tot i així, pel que ens expliques, veiem poc probable que hagi entrat el semen dins de la teva vagina i que estiguis embarassada... Per altres vegades, tingueu a mà algun mocador o tovalloletes, per netejar-vos cada vegada, així evitareu mals de cap.
Com fa uns quants dies que vas fer-nos la consulta, deduïm que ja t'ha vingut la regla, si no és així, seria important que descartessis l'embaràs, fent-te una prova d'embaràs o bé anant al teu metge de capçalera.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat